poniedziałek, 25 lipca 2016

Sneakersy w wersji glam







 

top - Zara
spódnico-spodnie - Stradivarius
buty - elilu
torebka - Mango




Jeśli chodzi o sportowe buty w wersji codziennej, to zakładam je tylko wtedy, kiedy biegam albo jeżdżę na rowerze, czasem również zakładame do jeansów moje ulubione Nike  wczarno-bialym kolorze. Poza tym, nie jestem wielką fanką noszenia sportowego obuwia do sukienek lub eleganckich stylizacji. Jednak, gdy trafiłam na sneakarsy w wersji glam na stronie  elilu.pl, wiedziałam, że takiej wersji obuwia sportowego właśnie szukałam. Sprawdzają się idealnie w wersji sportowej jak i bardziej wyjściowej. W tej stylizacji zestawiłam je z jedwabnymi spódnico-spodniami, szarym topem oraz ulubioną ostatnio przeze mnie biżuterią, chokerem.



3 komentarze:

  1. czarny kolor idealnie pasuje do twojej urody ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. Chokery to dowód na to że moda powraca, teraz jednak jest wieksza ich różnorodność. Zapraszam do mnie http://szafaperfekcjonistki.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń