poniedziałek, 22 września 2014

Idealny makijaż ust z pisakiem Curiosa

Na pewno zauważyliście, że lubię malować usta, często wybieram mocne kolory typu róż, czerwień, dobrze się w nich czuję i pasują do mojego typu urody. Najczęściej wybieram szminki, ze względu na ich trwałość, błyszczyki stosuję bardzo rzadko, ponieważ nie lubię często poprawiać makijażu.
Na  rynku praktycznie nie ma produktu do ust, który trzymałby się cały dzień, bez poprawek. Jednak niedawno odkryłam firmę, której produkty są dla mnie największym kosmetycznym odkryciem. Marka Curiosa, wprowadziła na rynek kosmetyki oparte na bazie henny, które są bardzo trwałe, dające efekt permanentnego makijażu. Pierwszym kosmetykiem marki Curiosa, który miałam przyjemność przetestować, to permanentny pisak do ust o nazwie Henna Lips.
Jest to dwustronny pisak, z jednej strony posiada cienką końcówkę do precyzyjnego zaznaczenia konturu ust, druga grubsza końcówka służy do wypełnienia konturów. Kosmetyk absolutnie nie skleja a ni nie wysusz ust, ponieważ jego skład to w 100% naturalne składniki oparte na bazie wody, a nie wosków.






Kolor, który wybrałam to "Strawberry Red" (pięknie pachnie truskawkami). Efekt jest bardzo długotrwały, dla przykładu pomalowałam usta o 10 rano, a wieczorem około godziny 18, moje usta nadal miały piękny kolor, mimo picia i jedzenia. Jeśli chodzi o kolorówkę, wybór jest naprawdę duży. Wszystkie kolory można sprawdzić na stronie firmy, oraz na fanpagu (tutaj) gdzie każdy odcień został pokazany na ustach.
Firma Curiosa w swojej ofercie ma również pisak powiększający usta oraz permanentne pisaki do kresek w różnych kolorach oraz pisaki do brwi.
Dla mnie Henna Lips  stał się ulubionym kosmetykiem, już zamawiam kolejny pisak w innym kolorze oraz pisak do malowania kresek. 27-28 września w Warszawie, odbędą się targi Beauty Form, gdzie będzie można zakupić wszystkie kosmetyki marki Curiosa w promocyjnej cenie 59 zł oraz zobaczyć całą kolorówkę. Serdecznie polecam,



8 komentarzy:

  1. Muszę koniecznie spróbować, wygląda, że to świetny kosmetyk:)
    pozdrawiam
    http://nietylkoochlopcach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze słyszę o firmie:) chętnie się przyjrzę im bliżej.
    Piękna! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam firmy,ale mnie zaciekawiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. coś nieprawdopodobnego a i ceny mają bardzo przystępne

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie uwierzysz!! Zawsze przeglądam Twojego bloga razem z moją córką, bo jak to ona mówi "musi być na bieżąco" i tak jak ja nie przepadam za malowaniem ust, bo zazwyczaj wystarczy mi mocniejsze podkreślenie oczu, to przyłapałam ją dzisiaj w jej ulubionej sukience (z tych wyjściowych) z MaxMia, moich czerwonych szpilkach, malującą się moją czerwoną szminką!! haha, miałyśmy sporo śmiechu ;) teraz już ją położyłam jakiś czas temu i chciałam Ci tylko napisać, że nie wiem czy wiesz, ale inspirujesz nie tylko kobiety w swoim wieku, ale także te dopiero aspirujące do swojej roli ;) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):) ale miło coś takiego przeczytać, nie mogę się przestać uśmiechać, buziaki dla Was dziewczyny. Takie komentarze to największa nagroda za prowadzenie bloga, bo wiem, że ktoś czyta te moje wypociny i je lubi :).

      Usuń
  6. Świetne są te pisaki, ja jednak jestem tak zabiegana, że nie mam czasu na makijaż ust, dlatego też zdecydowałam się na makijaż permanentny w biotekpolska. Jednak widzę, że pisaki utrzymują się tak długo, że może nie trzeba takich makijaży wykonywać.

    OdpowiedzUsuń